HDR Landscape sneak peak

Buna dimineata. In week-end-ul  trecut am fost la bunici si seara am fost sa trag niste poze. Am facut multe, in jur de 340 poze dintre care am ales sa fac HDR un set de 42 poze. Am facut vreo 4 pana acum si le voi posta, iar in zilele urmatoare voi mai posta din ele. Poate pe viitor voi face un packcu wallpapere cu acestea :). Vizionare placuta va doresc! Criticiile si comentariile sunt bine venite :D.

~ de andreimogan pe 13 Iulie 2010.

2 răspunsuri to “HDR Landscape sneak peak”

  1. Faina rau a 3 bre, felicitari 😀 !

Lasă un răspuns

 
