Black Hole speedpainting 2h

Azi am hotarat sa fac un desen cu o gaura neagra care atrage totul din vecinatatea sa. Acest desen s-a transformat intr-un speedpainting de 2 ore. Pareriile/Criticiile sunt binevenite :).

~ de andreimogan pe 22 Iulie 2010.

4 răspunsuri to “Black Hole speedpainting 2h”

  1. Mai exact , ce ai folosit , photoshop ?

  2. de cand vreau si eu sa-mi iau una…..
    Good job !
    am incercat si eu , dar cu mouseul , ma descurc destul de bine , am sa-ti arat..
    Ciao!

Lasă un răspuns

 
