HDR Landscapes

Cred ca astea sunt ultimele HDR care le fac la aceasta serie, mai am vreo 20 neterminate dar nu-mi prea plac si nu cred ca o sa le fac. Pareriile/criticiile sunt foarte apreciate, asa ca nu ezitati :D.

~ de andreimogan pe 26 Iulie 2010.

2 răspunsuri to “HDR Landscapes”

  1. M-am cam uitat la toate fotografiile tale, sincer imi plac. Dupa parerea mea in tot ceea ce faci ai ceva deosebit, simplu, dar diferit!

    Sa ai o seara faina si spor la fotografiat! 🙂

Lasă un răspuns

 
