My brothers portret – Digital Painting

Eh, in sfarsit am terminat portretul lui Sergiu, fratele meu. Am folosit Photoshop si o tableta grafica :). Click pentru o varianta mai mare :). Orice comentariu este bine venit :).

~ de andreimogan pe 11 August 2010.

2 răspunsuri to “My brothers portret – Digital Painting”

  1. Buna,
    Nu am lucrat cu Photoshop-ul prea mult, insa as putea sa iti fac cateva sugestii:
    – in primul rand aprecierile mele pentru rabdarea de a lucra la un portret,
    – ce varsta are fratele tau?
    – acorda mai multa atentie liniilor parului si mai trebuie retusate hainele…
    Cam atat, sper sa nu te deranjeze observatiile mele.
    Spor.

    • Mersi de observatii :D.Are 22 ani :). La portretul urmator voi acorda, la asta am lasat mai fara detalii ca deja m-am plictisit sa lucrez la el si imi era lene de detalii :). Mersi de vizita :D. O zi buna!

Lasă un răspuns

 
